FAQ

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt je antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Hoe kan ik jullie bereiken?

We zijn op werkdagen van 7:00 - 17:00 telefonisch bereikbaar en via de mail. Voor meer informatie gaat u naar de Contactpagina.

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellingen kan je telefonisch plaatsen bij een van onze FP experts, elke werkdag bereikbaar van 07:00-17:00 op 0318-461650.


Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Door onze bezorgdienst leveren wij direct de schroeven bij ons in de regio. Mocht er nood aan de man zijn, dan zetten wij een spoedkoerier in en deze bezorgd direct bij je ter plaatse. 


Bij overige bestellingen streven wij naar: voor 17:00 besteld is de volgende dag in huis.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Ja, dit kan. Houd rekening met poeder coaten of verzending van de producten. Bel altijd even voor de status van uw bestelling.

Hebben jullie een minimale bestelwaarde?

In onze regio waar onze eigen bezorger levert is er geen minimale bestelwaarde. Een pakket bezorgt door de bezorgdienst is franco vanaf €250.


Bezorgen jullie ook op zaterdag?

Onze bezorgdagen zijn van maandag tot en met vrijdag, bij speciale aanvragen neem contact met ons op: 0318- 461650.


Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, dit kan. Wij hebben onze eigen FP afhaalkluis, deze is 24/7 beschikbaar en kan met een code ten alle tijden worden geopend. Ook kan je altijd binnen de werkuren langskomen bij ons op onze locatie in Ede.


Wat is de levertijd van gecoate producten?

Voor schroeven op kleur geldt: voor 12:00 besteld is de volgende dag in huis.


Wat is de minimale afname bij poedercoating?

Coating gaat per verpakkingseenheid.


Gerlinda

Verkoop binnendienst

STAAT UW VRAAG ER NIET BIJ?